میهمان نوازی ایرانی را فقط باید از نزدیک دید

لینک کوتاه: freena.ir/detail/13900
ساعت 05:14 سه شنبه 17 خرداد 1390

یک گردشگر فرانسوی پس از بازدید از شهرهای یزد، شیراز، اهواز، اصفهان و تهران هنگام ترک ایران گفت: میهمان نوازی ایرانی را فقط باید از نزدیک دید و مجازی امکان پذیر نیست.

به گزارش بنا (bena) به نقل از روابط عمومی هتل پارسیان استقلال، این گردشگر تبعه فرانسه در پاسخ به این سئوال که با توجه به توسعه تکنولوژی ارتباطات و امکان انجام سفرهای مجازی توسط کاربران در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نقاط مختلف جهان، آیا سفر و گردشگری همچنان جذابیت لازم را دارد یا خیر، افزود: بدون تردید جواب من مثبت است، چرا که به عنوان مثال اگر من به این سفر نمی‌آمدم هرگز نمی‌توانستم میهمان نوازی منحصر بفرد ایرانیان را که یک نمونه از آن را در هتل پارسیان استقلال مشاهده کردم از نزدیک لمس کنم.

او افزود: نه تنها میهمان نوازی ایرانیان، بلکه ارتباط مردم شهرهای اهواز، اصفهان، شیراز، یزد و تهران با من و همراهانم فوق العاده دوستانه و صمیمی بود که هیچگاه مشاهده و تجربه آن از طریق اینترنت و سفر مجازی امکان پذیر نبود.

گردشگر زن فرانسوی میهمان این هتل در ادامه تصریح کرد: علاوه بر اینکه صنعت توریسم ایران بسیار غنی و متنوع است هزینه سفر به ایران نیز در مقایسه با دیگر کشور‌ها برای گردشگران خارجی بسیار مناسب است لذا توصیه می‌کنم توریست‌ها حتی الامکان سفر به ایران را در برنامه مسافرت خود لحاظ کنند.

گردشگر تبعه فرانسه درپایان هنر معماری شهر یزد از جمله باد گیرهای این شهررا فوق العاده ودر دنیا بی‌نظیر توصیف کرد و بیان داشت: البته آثار تاریخی اصفهان و شیراز نیز چشم هر بیننده ایی را ساعت‌ها به خود خیره می‌کنند.


202

شناسه خبری: 13900

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو