هتل‌هاي بريتانيايي در فهرست بهترين‌هاي جهان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/13811
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
سايت مسافرتي «هتل‌کلاب»، در جديدترين رده‌بندي برترين‌ هتل‌هاي جهان، 20 هتل از انگليس و ايرلند را نيز در فهرست برترين‌هاي خود قرار داد.

به گزارش بنا (bena) و به نقل از ايتوربونيوز، در پنجمين سال برگزاري برنامه جوايز هتلداري سايت مسافرتي «هتل‌کلاب»، که به معرفي برترين هتل‌هاي جهاني مي‌پردازد، 20 هتل از کشورهاي انگليس، اسکاتلند و ايرلند نيز با کسب بيشترين امتياز در رده‌ بهترين هتل‌ها قرار گرفتند.

در اين رويداد که تجربيات منحصر به فرد هتل‌ها در زمينه جذب و خدمات‌رساني به مشتريان مدنظر قرار گرفته بود، 9 هتل لندني موفق به کسب بالاترين امتياز شدند که دليل اصلي آن مراسم ازدواج سلطنتي اخير در اين شهر بوده است.

علاوه بر انگلستان، پنج هتل اسکاتلندي نيز به خاطر ارائه بهترين خدمات رفاهي به مشتريان و برخوردار بودن از زمين‌هاي مناسب گلف، در رده دوم قرار گرفته و سه هتل ايرلندي نيز در رده «بهترين مکان براي مسابقات گينس» و «بهترين مکان براي بازي‌هاي محلي» صاحب برترين امتياز شدند.

به گفته مدير سايت مسافرتي «هتل‌کلاب»، برندگان اين مسابقه،‌ گواهينامه‌اي بين‌المللي در حوزه برترين‌هتل جهان را دريافت کرده و نام آن‌ها در فهرست اين سايت ثبت و در سايت‌هاي اجتماعي تبليغ خواهند شد.
109

شناسه خبری: 13811

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو