انتخاب نفرات برتر المپياد ورزشي دانشجويان کيش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/13761
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
نفرات بر‌تر تعدادي از رشته‌هاي ورزشي در المپياد دانشجويان منطقه آزاد کيش انتخاب شدند.

به گزارش بنا (bena) به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد کيش، در رشته تنيس روي ميز امين اردوخاني از دانشگاه علمي کاربردي به مقام قهرماني رسيد و مسعود نوبهار و حميدرضا ارجمند از دانشگاه صنعتي شريف به ترتيب در جايگاه دوم و سوم ايستادند. بنابر همين گزارش، علي صنعت گران از دانشگاه علمي کاربردي و سعيد کتابفروش و محمدعلي زارعي‏فر از دانشگاه صنعتي شريف به ترتيب مقام اول تا سوم در رشته بدمينتون را کسب کردند.

در رشته دارت گروه آقايان رامين اخلاقي از دانشگاه علمي کاربردي، رامتين کلانتري از دانشگاه علمي کاربردي و هدايت پيروتي از دانشگاه علوم پزشکي تهران اول تا سوم شدند و در گروه بانوان زهرا قزلباش از دانشگاه علوم پزشکي تهران و شيما سادات شاه احمدي از دانشگاه صنعتي شريف به ترتيب مقام‌هاي اول و دوم را از آن خود کردند.

در رشته شطرنج بانوان نيز خانم‌ها الهام ناجي، فاطمه فريدوني ونوشين محمديان هر سه از دانشگاه علوم پزشکي شيراز عناوين اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

يادآور مي‌شود در رشته شنا در گروه آقايان امير صادقي از دانشگاه علوم پزشکي شيراز در ۵۰ متر آزاد کرال سينه، ۵۰ متر پروانه و مختلط، وحيد آريانفر از دانشگاه علمي کاربردي در ۵۰ متر قورباغه و ۵۰ متر کرال پشت عناوين قهرماني را کسب کردند.

همچنين در رشته شنا در گروه بانوان، مهسا عارف از دانشگاه علوم پزشکي تهران در ۵۰ متر کرال سينه، ۵۰ متر قورباغه و ۱۰۰ متر مختلط به مقام قهرماني رسيد. خاطر نشان مي‌سازد المپياد دانشجويي کيش از ابتداي خردادماه آغاز شده است و هم اکنون در ديگر رشته‌هاي ورزشي در حال پيگيري است.

202

شناسه خبری: 13761

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو