هدف رضايت مشتري در فرهنگ اسلامي، به دست آوردن رضايت الهي است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/13699
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
جلب رضايت مشتري در فرهنگ اسلامي به دست آوردن رضايت الهي است لذا همه بايد تلاش کنيم با تکريم به مشتري و جلب رضايت حداکثري ميهمانان هتل البته با اخلاق اسلامي، به بالا‌ترين درجه رضايت الهي نائل شويم.

به گزارش بنا (bena) به نقل از روابط عمومي هتل پارسيان استقلال احمد مولوي مدير عامل اين هتل در مراسم اهداي لوح تقدير و جايزه به تيم‌هاي بر‌تر اولين دوره مسابقات فوتسال گراميداشت هفته کار و کارگر اين مجموعه اقامتي و پذيرايي و همچنين قدرداني از ۱۱ کارگر نمونه اين هتل ضمن اعلام مطلب فوق افزود: اگر به اين اصل مهم اعتقاد داشته باشيم که هدف رضايتمندي مشتري، کسب رضايت الهي است بدون شک به کيفيت خدمات يا‌‌ همان ارائه خدمات استاندارد به مشتريان توجه جدي خواهيم داشت تا ميهمانان از خدمات ما احساس رضايت کنند.

برپايه اين گزارش او افزود: چنانچه اين تعهد کاري را داشته باشيم قطعاً محل کار خود را امانتي خواهيم دانست که از گذشتگان به دست ما رسيده است در غير اينصورت عمر فروشي کرده‌ايم.

مدير عامل هتل پارسيان استقلال در بخش ديگري از سخنان خود در جمع مديران و کارکنان شرکت کننده در اين مراسم با تاکيد بر اينکه منابع انساني کارآمد و با انگيزه در افزايش اثر بخشي هر سازماني نقش مهم و اساسي ايفا مي‌کند، گفت: با افزايش کيفيت خدمات، رضايت مشتريان نيز بالا مي‌رود ودر نتيجه اثربخشي سازمان ارتقاء مي‌يابد و بالطبع به رضايت الهي منجر خواهد شد.

او هتل ۵ ستاره پارسيان استقلال خاطر نشان ساخت: توجه به منابع انساني به عنوان عامل اصلي ارائه خدمات به ميهمانان اولويت اول مديريت ارشد هتل پارسيان استقلال است، لذا انتظار دارم همه مديران مياني و کارکنان هتل براي تحقق اين مهم مشارکت داشته باشند.

احمد مولوي د ر پايان رابطه رضايت شغلي و تعهد کاري کارکنان را با رضايت مشتري وابسته به يکديگر دانست و گفت: در سايه اين پيوند است که وفاداري مي‌ه‌مان ايجاد مي‌شود.

گفتني است که در انتهاي اين مراسم با حضور مديرعامل هتل پارسيان استقلال و مديران مياني اين هتل لوح تقدير و جوايز تيم‌هاي اول تا سوم، کادر داوري، بازيکنان منتخب با اخلاق، منضبط‌ترين تيم و مسئولين برگزارکننده اولين دوره مسابفه فوتسال ويژه گراميداشت هفته کار و کارگر در اين هتل و همچنين جوايز ۱۱کارگر نمونه به آنان اهداء شد.

202

شناسه خبری: 13699

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو