ترفند جديد استراليا براي جذب گردشگر

لینک کوتاه: freena.ir/detail/13676
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
شهرداري ملبورن به منظور جذب گردشگر به استراليا و به ويژه اين شهر، وسايل ويژه حمل و نقل رايگان در اختيار گردشگران قرار مي‌دهد.

به گزارش بنا (bena) وبه نقل از تروال ديلي نيوز، اگرچه دلار استراليا اين کشور را براي گردشگران به مقصدي گران تبديل کرده، اما گردشگران مي‌توانند با مسافرت به شهر ملبورن،‌ از مزاياي حمل و نقل رايگان اين شهر استفاده کرده و حداقل نگران هزينه رفت و آمد خود نباشند.

بر اين اساس شهرداري ملبورن، دو نوع وسيله حمل و نقل را در اختيار گردشگران قرار داده است. نخستين روش استفاده از ترامواهاي شهري زيبا و قديمي است که در نواحي خارجي محدوده تجاري مرکزي شهر رفت و آمد مي‌کنند.

اين تراموها از روز يکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر فعال بوده و از پنج‌شنبه تا شنبه نيز ساعت کاري آن‌ها تا 9 شب اضافه خواهد شد. نقشه کاملي از شهر همراه با يک راهنماي صوتي در هر يک از تراموها براي هدايت گردشگران قرار دارد و در طول روز به فواصل 12 دقيقه‌اي از هم حرکت مي‌کنند.

دومين وسيله حمل و نقل رايگان اتوبوس گردشگري است که در مناطق و جاذبه‌هاي مهم گردشگري توقف مي‌کند. اين اتوبوس نيز از راهنماي گردشگري برخوردار است و گردشگران مي‌توانند در هر يک از 13 توقفگاه يا ايستگاه آن پياده و سوار شوند. فاصله زماني هريک از اتوبوس‌ها نيز 30 دقيقه بوده و از ساعت 9:30 دقيقه صبح تا 4:30 دقيقه عصر فعال است.
109

شناسه خبری: 13676

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو