رستوران نوفل لوشاتو بازسازي شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/13613
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
رستوران نوفل لوشاتو هتل پارسيان استقلال که حدود ۱۵۰ نفر ظرفيت دارد و يکي از مکان‌هاي ويژه اين هتل براي برگزاري همزمان جلسات و نشست‌ها و پذيرايي از ميهمانان به صرف صبحانه، ناهار و شام است به همت واحد فني و مهندسي اين مجموعه بازسازي و به بهره برداري رسيد.

به گزارش بنا (bena) مدير امور مهندسي اين هتل ضمن اعلام مطلب فوق گفت: پيرو ابلاغيه مديرعامل محترم مبني بر ضرورت بازسازي رستوران نوفل لوشاتو در راستاي ارتقاي کيفيت خدمات و جلب رضايتمندي ميهمانان، عمليات اجرايي فاز دوم اين پروژه در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه موفق شديم طي مدت حدود ۱۰ روز آن را به اتمام برسانيم.

او افزود: زيرسازي ديوارهاي فضاي رستوران، بازسازي سيستم نور‌پردازي، تعويض کليه لامپ‌هاي هالوژن سقفي با لامپ‌هاي کم مصرف و سيلندري، انتخاب و تعويض کاغذ ديواري متناسب با فضاي منحصر بفرد رستوران از نوع قابل شستشو، استفاده از ديوارکوب پرسيانا بعنوان سقف کاذب، پوشش نيم تنه رستوران و نيز تعويض ميز و صندلي و سنگ آشپزخانه از جمله فعاليت‌هاي صورت گرفته در پروژه بازسازي اين رستوران بود.

عباس واحد در پايان ياد آور شد: بخشي از عمليات بازسازي قسمت مي‌تينگ روم رستوران نوفل لوشاتو که قبلاً انجام شده بود بر عهده پيمانکار بود اما خوشبختانه کليه مراحل بازسازي فاز دوم پروژه مربوط به فضاي بخش پذيرايي رستوران به همت امور فني مهندسي هتل انجام شد.

گفتني است که هتل ۵ ستاره پارسيان استقلال با در اختيار داشتن ۷ رستوران غذاهاي ايراني و خارجي شامل رستوران‌هاي نوفل لوشاتو، رز، ياس، فرانسوي، ايتاليا يي، تايلندي و عربي تنها هتل کشور است که چنين قابليتي منحصر بفردي دارد.

202

شناسه خبری: 13613

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو