برگزاري همايش آشنايي با دانشگاههاي قبرس در هتل پارسيان استقلال

لینک کوتاه: freena.ir/detail/13589
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
به منظور آشنايي علاقه مندان ايراني با نظام آموزشي دانشگاههاي قبرس شمالي همايش دو روزه ايي در سالن ياس هتل پارسيان استقلال برگزارشد.

به گزارش بنا (bena) روابط عمومي هتل پارسيان استقلال در اين همايش دو روزه که با مجوز رسمي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در راستاي ارتباط مستقيم علاقه مندان با مسئولين دانشگاههاي قبرس شمالي برگزار شد موسسات آموزشي ايراني که نمايندگي دانشگاههاي کشور مذکور را بر عهده دارند با برگزاري نمايشگاه جانبي و توزيع کاتالوگ، بروشور، برپايي کارگاه آموزشي و... به معرفي مراکز آموزش عالي قبرس شمالي، موقعيت بين المللي آن‌ها، چگونگي پذيرش دانشجو و رشته‌هاي تحصيلي دانشگاههاي اين کشور پرداختند.

برپايه همين گزارش از جمله رشته‌هاي تحصيلي دانشگاههاي قبرس شمالي مي‌توان به رشته‌هاي هتلداري و توريسم اشاره کرد که نمايندگان دانشگاههاي اين کشور طي مدت برگزاري همايش فوق، مذاکراتي را با طرف‌هاي ايراني داشته‌اند تا امکان همکاري در اين زمينه نيز فراهم گردد.

يادآور مي‌شود دست اندرکاران برگزاري اين همايش و برخي از بازديدکنندگان از فضاي اختصاص يافته جهت همايش و نمايشگاه و همچنين از تسهيلات و خدمات مطلوب هتل پارسيان استقلال براي مراجعين ابراز رضايت کردند.

202

شناسه خبری: 13589

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو