چين ميزبان بزرگان حوزه مسافرت و گردشگري

لینک کوتاه: freena.ir/detail/13552
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
چين از آغاز ثبت نام فعالان حوزه مسافرت و گردشگري براي شرکت در اجلاس جهاني تجارت گردشگري 2011 که در اواسط ماه جولاي در شهر پکن برگزار خواهد شد خبر داد.

به گزارش بنا (bena) و به نقل از ايتوربونيوز، در اين اجلاس که موثرترين فعالان حوزه مسافرت و گردشگري حضور پيدا خواهند کرد، موضوعات گوناگوني چون بازاريابي، فناوري صنعت مسافرت و گردشگري و چگونگي توزيع محصولات اين صنعت مورد بحث و بررسي قرار خواهد گرفت.

سايت مسافرتي «تراول ديلي» چين همراه با چند سازمان معتبر اين کشور حامي مالي اجلاس تجارت مسافرت و گردشگري خواهد بود. به گفته مدير مسوول اين سايت: شرکت‌کنندگان سعي خواهند کرد با ارائه راهکارهاي جديد معضلات موجود در انتقال گردشگران و همچنين پيشبرد عملکرد سازمان‌هاي مرتبط را مرتفع نمايند.

اين مقام مسوول همچنين خاطر نشان کرد، چگونگي نحوه استفاده از فناوري‌هاي نو براي پيشبرد تجربيات مسافرت تجاري براي مديران و اوپراتورهاي گردشگري و همکاري با خريداران و مصرف‌کنندگان در مديريت هزينه‌ها از ديگر بخش‌هايي است که در اين اجلاس مورد بررسي قرار خواهند گرفت.

گفتني است اين اجلاس از تاريخ 14 جولاي در «هتل عصر جديد» شهر پکن برگزار خواهد شد و مهلت ثبت نام نيز تا پانزدهم ماه ژوئن ادامه دارد.
109

شناسه خبری: 13552

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو