انگليس گردشگري نپال را تبليغ مي‌کند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/13514
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
سازمان گردشگري نپال با همکاري سفارت اين کشور در انگلستان، با نصب بنرهايي روي بدنه اتوبوس‌هاي شهري لندن، به تبليغ جاذبه‌هاي گردشگري اين کشور پرداخت.

به گزارش بنا (bena) و به نقل از ايتوربونيوز، اين بنرها که روي بدنه 13 اتوبوس چسبيده شده و در 21 خيابان اصلي شهر لندن به نمايش در آمده اند تا بيست و نهم ماه مه در شلوغ‌ترين اماکن شهر به تصوير کشيده خواهند شد.

به گفته يکي از مسوولان طراح اين تبليغ،‌ شهر لندن به عنوان يکي از مقصدهاي نخست گردشگري جهان و اتوبوس‌هاي دو طبقه لندن به عنوان يکي از جاذبه‌هاي سمبليک و پرمخاطب اين شهر، شاخصه‌هاي اصلي طراحان براي تبليغ فرصت‌هاي گردشگري نپال بوده اند.

علاوه بر اتوبوس‌ها، سازمان گردشگري نپال در صدد است با نصب بنرهايي بر روي بدنه تاکسي‌هاي لندن، گردشگران علاقمند به مسافرت با اين تاکسي‌ها را نيز متوجه جاذبه‌هاي گردشگري اين کشور کند.

گفتني است انگلستان، پس از هند و آمريکا بيشترين گردشگران در نپال را به خود اختصاص داده و بر طبق آمارهاي به دست آمده، سهم اين کشور در اعزام گردشگر به نپال 12 هزار و 747 نفر بوده است.
109

شناسه خبری: 13514

آخرین اخبار

موانع و چالش‌های حوزه صنایع پیشرفته و دانش‌بنیان در مناطق آزاد بررسی شد
گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم
سه بانک مطرح کشور خواستار همکاری های گسترده با سازمان منطقه آزاد کیش شدند
گزارش عملکرد صادرات و واردات منطقه آزاد انزلی در 9 ماهه سال 1403

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران
لزوم كارآمدي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در جذب سرمايه‌گذاري