نيويورک، جاذبه گردشگري جديدي پيدا کرد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/13439
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
خانه جديد «دومينيک استراوس کان» رييس بي‌آبرو و اسبق صندوق بين‌المللي پول، به يکي از جاذبه‌هاي جديد و ويژه گردشگري نيويورک تبديل شد.

به گزارش بنا (bena) و به نقل از ايزي دستينيشن، خانه‌ شماره 71 خيابان «برادوي» نيويورک که اين روزها رييس اسبق صندوق بين‌المللي پول به قيد ضمانتي 6 ميليون دلاري در آن «حبس خانگي» است، به يکي از جاذبه‌هاي گردشگري اين شهر تبديل مي‌شود.

پوشش رسانه‌اي گسترده در محل اقامت کنوني «دومنيک استراوس کان»، بسياري از گردشگران به اين منطقه کشانده است. تردد لحظه به لحظه اتوبوس‌هاي دوطبقه گردشگري مملو از مسافر به اين منطقه باعث شده است تا خانه ساختمان «امپاير» نيويورک به يکي از بهترين اماکان براي عکسبرداري گردشگران تبديل شود.

از سوي ديگر، برخي علاقه گردشگران براي ديدن خانه جديد «استراوس کان» را نزديک بودن آن به خيابان «وال استريت» و « محل برج‌هاي دوقلو» دانسته‌اند. فرضيه‌اي که چندان نمي‌شود به درستي آن اطمينان کرد.

گفتني است، طبق اخبار رسمي، خانه شمار 71 خيايان «برادوي» نيويورک تنها تا هفته آينده ميزبان «استراوس کان » بوده و پس از آن رييس بي‌آبروي صندوق بين‌المللي پول به صورت دائمي به مکاني ديگر منتقل خواهد شد.
109

شناسه خبری: 13439

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو