فرهنگ عذر خواهي بايد در کارکنان هتل ها نهاد ينه شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/13381
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
فرهنگ عذر خواهي از ميهمانان ناراضي بايد در کارکنان هتل ها نهادينه شود زيرا اعتماد ميهمان زماني به يک هتل جلب مي شود که احساس کند خدمات دهندگان در صورت ارايه سرويس ضعيف از آنان عذر خواهي خواهند کرد.

به گزارش بنا (bena) به نقل از روابط عمومي هتل پارسيان استقلال ، احمد مولوي ، مدير عامل هتل پارسيان استقلال ضمن اعلام مطلب فوق افزود : براي برطرف کردن نارضايتي يک ميهمان که از خدمات هتل گله مند است ، اولين حرکت قبل از شناسايي مشکل و اقدام به رفع آن در فرآيند ارايه خدمات ، عذر خواهي مستقيم و بي واسطه ازفرد ناراضي است که اگر اين مهم صورت نگيرد حتي با از بين بردن کامل مشکل در زنجيره خدمات رساني هتل ، رضايت مندي صدرصدي ميهمان جلب نخواهد شد .

او در ادامه افزود : از آنجاييکه جلب اعتماد مشتري مهمترين اصل درهمه بنگاهها و موسسات توليدي و خدماتي است لذا اساسي ترين اصل نيز براي تحقق اين راهبرد بايد نهادينه شدن فرهنگ عذرخواهي و د لجويي از مشتريان ناراضي در شخصيت ارايه دهندگان خدمات باشد که به عقيده من هتل ها بايد در اين عرصه پيشگام باشند .

احمد مولوي نهادينه کردن فرهنگ عذر خواهي از ميهمانان ناراضي در کارکنان هتل ها را در راستاي استاندارد سازي رفتار سازماني پرسنل مراکز اقامتي و پذيرايي ضروري دانست و خاطر نشان ساخت : رفع رنجش و آزرده خاطر شدن ميهمان ناراضي ، بازسازي و افزايش اعتماد از بين رفته ميهمان و در نهايت ترغيب ايشان به حضور مجدد در هتل مي تواند از جمله دستاورد نهادينه شدن فرهنگ عذر خواهي در کارکنان هتل ها باشد.

مدير عامل هتل پارسيان استقلال در پايان يادآ ور شد: البته همه پرسنل هتل پارسيان استقلال بايد تلاش کنند با ارايه خدمات کيفي به ميهمانان ، حتي يک مشتري ناراضي هم نداشته باشيم .

202

شناسه خبری: 13381

آخرین اخبار

موانع و چالش‌های حوزه صنایع پیشرفته و دانش‌بنیان در مناطق آزاد بررسی شد
گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم
سه بانک مطرح کشور خواستار همکاری های گسترده با سازمان منطقه آزاد کیش شدند
گزارش عملکرد صادرات و واردات منطقه آزاد انزلی در 9 ماهه سال 1403

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران
لزوم كارآمدي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در جذب سرمايه‌گذاري