ترفندهاي ويتنام براي توسعه گردشگري

لینک کوتاه: freena.ir/detail/13262
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
شرکت‌هاي هواپيمايي ويتنام با برپايي سميناري در مرکز اين کشور، روش‌ها و راه‌هاي جذب گردشگران چيني زبان را مورد بررسي قرار دادند.

به گزارش بنا (bena) و به نقل از برناما، تايوان در نظر دارد با تبيين راه‌ها و روش‌هاي گوناگون در جذب گردشگر، خود را به عنوان يکي از مقصدهاي ويژه براي گردشگران چيني زبان تبديل کند.

به همين منظور شرکت‌هاي هواپيمايي ويتنام با دعوت از رهبران حزب مردم شهر مرکزي «دا نانگ»، نمايندگاني از سازمان ملي گردشگري ويتنام و برخي از موسسات گردشگري چين، هنگ‌کنگ و تايوان، سميناري را براي نيل به اين هدف برگزار کردند.

کارشناسان حاضر در اين سمينار با بررسي اقدامات صورت گرفته در دو کشور اندونزي و تايلند که به موفقيت آن‌ها در جذب گردشگران «چيني»، «هنگ‌کنگي» و «تايواني» انجاميد، راه‌هاي دست‌يابي ويتنام به موفقيت‌هاي کشورهاي مذکور را توسعه زيرساخت‌ها و تجهيز سواحل و تفرجگاه‌هاي دريايي شهرهاي مهم و مرکزي اعلام کردند.

در پايان اين سمينار، شرکت‌هاي هواپيمايي ويتنام نيز موظف شدند با همکاري با شرکت‌هاي مسافرتي، پروازهاي چارتر ويژه‌اي را از شهر مرکزي «دانانگ» به «هنگ‌کنگ» و «تايوان» براي جذب گردشگر راه اندازي کنند.
109

شناسه خبری: 13262

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو