افتتاح بخش اول آزاد راه تهران - شمال تا پايان سال 90

لینک کوتاه: freena.ir/detail/13087
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
وزير مسکن و شهرسازي گفت: آزاد راه تهران شمال در مجموع 121 کيلومتر است که از چهار قطعه تشکيل شده است که تا پايان سال 90 بخش اول اين آزاد راه افتتاح مي شود .

به گزارش بنا (bena)،علي نيکزاد گفت : بخش اول اين قطعه که 32 کيلومتراست و حد فاصل تهران تا شهرستانک را شامل مي شود بناداريم در سال 90 اين را به اتمام برسانيم.

او افزود : قطعه دوم و سوم هنوز کارش شروع نشده است اما قطعه چهارم از چالوس تا مرزن آباد که در مجموع 22 کيلومتر است تا پايان سال 91 به اتمام مي رسد .

وزير مسکن و شهرسازي بيان داشت : همچنين با بنياد مستضعفان توافق کرده ايم و با کمکي که دولت کرده است قطعات دو و سه را نيز به دست پيمان کار بسپاريم و با مشارکت بخش خصوصي و بنياد مستضعفان در دو سال باقي مانده دولت دهم اين دو قطعه را به جاي خوبي برسانيم .

او ادامه داد : قطعا در سال 90 و 91 دو قطعه اول و چهارم که 54 کيلومتر است به پايان مي رسد و براي اتمام ان قطعه هاي باقي مانده نيز از بخش خصوصي استفاده خواهيم کرد .

نيکزاد گفت : کار خوبي دراين خصوص انجام داده ايم و از بخش خصوصي که سابقه درخشاني دراين خصوص دارند ، دعوت کرده ايم و انها نيز پذيرفته اند که 50 درصد در اين بخش سرمايه گذاري کنند.

118

شناسه خبری: 13087

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو