تجلي صنايع دستي و هنرهاي محلي منطقه آزاد ارس در اروند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/13052
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
سازمان منطقه آزاد ارس زيباييهاي طبيعي، صنايع دستي و هنرهاي محلي مردم منطقه ارس را در جشنواره اقوام ايراني که در منطقه آزاد اروند درحال برگزاري است ارائه کرد.

به گزارش بنا (bena) به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد ارس ، اين سازمان در ادامه هدف تبديل منطقه به يکي از قطب هاي گردشگري کشور جهت معرفي آثار تاريخي، جلوه هاي طبيعي، آداب و رسوم ملي و مذهبي، غذاها و صنايع دستي مردم منطقه ارس و حاشيه جنوبي رود ار س در اين نمايشگاه حضور يافته است.

بنا به اين گزارش غرفه منطقه آزاد ارس مورد استقبال مردم منطقه و مسولين قرار گرفته و علاقمندان زيادي را به خود جلب کرده است.

مطورزاده نماينده مردم خرمشهر در مجلس شوراي اسلامي نيز طي بازديد از غرفه منطقه آزاد ارس ضمن تشکر از حضور اين سازمان درجشنواره،ابراز اميدواري کرد تلاش منطقه آزاد ارس و ساير مناطق آزاد کشور در پيشبرد اهداف نظام همواره با موفقيت همراه باشد.

دراين جشنواره که در مرکز نمايشگاههاي بين المللي منطقه آزاد اروند در فضايي به مساحت 8هزار متر برگزار مي گردد، آئينها، غذاها، بازيها، صنايع دستي و ساير توانمنديهاي فولکلور مناطق مختلف کشور در معرض ديد بازديدکنندگان قرارگرفته است.

جشنواره اقوام ايراني با حضور معاونت هاي گردشگري مناطق آزاد و ويژه اقتصادي و همچنين سازمان هاي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان ها و گروه هاي موسيقي و فعالان صنايع دستي و گردشگري نقاط مختلف کشور از 21 لغايت 27 ارديبهشت در منطقه آزاد اروند در حال برگزاري است.

202

شناسه خبری: 13052

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو