چهاردهمين جشنواره تابستاني کيش کليد خورد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/12953
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
با ارسال فراخوان براي هنرمندان و شرکت هاي فرهنگي و هنري، اقدام براي برگزاري پر بار چهاردهمين جشنواره تابستاني کيش رسماً آغاز شد.

به گزارش بنا (bena) به نقل از روابط عمومي سازمان منطقه آزاد کيش، معاون گردشگري سازمان منطقه آزاد کيش استفاده از ايده هاي نو و خلاقانه در جشنواره امسال را براي متمايز کردن آن با جشنواره هاي گذشته و جلوگيري از تکرار برنامه ها ذکر کرد و گفت: بهترين طرح ها و ايده هاي هنري و فرهنگي از ميان طرح هاي ارسال شده انتخاب مي شوند تا تابستان امسال جشنواره اي متفاوت برگزار مي شود.

علي فعله گري افزود: امسال نيز بخش خصوصي نقش مهمي را در اجراي برنامه هاي جشنواره ايفا خواهد کرد و اميدواريم که با مشارکت فعالين حوزه هاي اقتصادي بخصوص گردشگري و تجاري بر تعداد سفرهاي تابستاني به کيش بيافزاييم.

معاون گردشگري سازمان، تابستان را بهترين فرصت براي بهره مندي مسافران و گردشگران از ورزشها و تفريحات دريايي خواند و گفت: خوشبختانه امکانات مناسبي در کلوپ هاي دريايي جهت استفاده از تفريحات دريايي کيش فراهم است و بنظر مي رسد وسعت امکانات فراهم شده در کيش باعث مي شود مدت اقامت مسافران و گردشگران نيز به نسبت گذشته بيشتر شود.

فعله گري برگزاري موفق جشنواره تابستاني را منوط به همکاري دلسوزانه و خردمندانه همه دست اندرکاران و فعالين در حوزه هاي مختلف بخش هاي خصوصي و دولتي دانست و آمادگي ستاد جشنواره تابستاني کيش را براي جذب نظرات و پيشنهادات اهالي کيش در برگزاري هر چه بهتر جشنواره اعلام کرد.

202

شناسه خبری: 12953

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو