تشريح دستاوردهاي حضور ايران در نمايشگاه بين‌المللي گردشگري عربي

لینک کوتاه: freena.ir/detail/12941
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
هجدهمين دوره نمايشگاه بين‌المللي عربي دبي ATM، که با حضور فعالان حوزه گردشگري ايران در مرکز همايش‌هاي بين‌المللي دبي، آغاز به کار کرده بود، با حضور فعالان و متخصصان گردشگري و صنايع وابسته به کار خود پايان داد.

به گزارش بنا (bena) روابط عمومي کانون جهانگردي و اتومبيلراني جمهوري اسلامي ايران؛ نمايشگاه بين‌المللي عربي دبي ATM، در حالي به کار خود پايان داد که نمايندگان گردشگري کشورمان توانستند ظرفيت‌هاي اين صنعت در ايران را به فعالان گردشگري جهان معرفي کنند.

مدير عامل کانون جهانگردي و اتومبيلراني درباره دستاوردهاي اين نمايشگاه گفت: با توجه به مسايلي که بازار گردشگري خاورميانه و کشورهاي همسايه ايران با آن دست به گريبان هستند، به نظر مي‌رسد برگزاري نمايشگاه گردشگري دبي بتواند به رونق صنعت گردشگري در اين منطقه کمک کرده و در نتيجه جاني دوباره به گردشگري و صنايع وابسته به آن در ايران ببخشد.

فريبرز انصافي افزود: دليل اين ادعا اين است که ما توانستيم در نمايشگاه بين‌المللي گردشگري ATM 2011 دبي، جاذبه‌‌هاي گردشگري، تاريخي، فرهنگي و مذهبي موجود در ايران را آنگونه که شايسته است به ديگر کشورهاي جهان معرفي کنيم و بسياري از مگاتورهاي بزرگ دنيا را براي برگزاري تورهاي ايرانگردي ترغيب کنيم. همچنن در اين نمايشگاه شرکت‌هاي مسافرتي ايراني موفق شدند آژانس‌هاي مسافرتي را که بيشتر راغب بودند تا از بسته‌‌هاي مسافرتي تونس، مصر و کشورهايي از اين دست استفاده کنند را به سوي ايران و بازديد از اين کشور کهن که مي‌توان گفت، مهد فرهنگ و تمدن منطقه است، سوق دهند.

او اظهار داشت: به طور کلي بايد خاطرنشان کرد که هجدهمين نمايشگاه گردشگري دبي، مکان مناسبي براي تبادل بسته‌هاي مسافرتي آژانس‌هاي ايراني با ديگر کشورهاي جهان و جلب توجه صنعت گردشگري بين‌المللي به جاذبه‌هاي ايران بود.

202

شناسه خبری: 12941

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو