فرصت‌هاي سرمايه گذاري منطقه آزاد انزلي درکنفرانس مديريت گردشگري

لینک کوتاه: freena.ir/detail/12889
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
فرصت‌هاي سرمايه گذاري منطقه آزاد انزلي در حوزه گردشگري در نخستين کنفرانس اقتصادي و مديريت گردشگري در سالن کنفرانس اجلاس سران برگزار شده است معرفي شد.

مدير روابط عمومي سازمان منطقه آزاد انزلي با بيان اين مطلب در گفتگو با بنا (bena) اظهار داشت: منطقه آزاد انزلي در کنار مناطق آزاد اروند و قشم و منطقه ويژه اقتصادي سلفچگان در اين نمايشگاه حضور پيدا کرد و بسته فرصت‌هاي سرمايه گذاري در حوزه گردشگري اين منطقه اعم از ساخت اماکن اقامتي، مناطق تفريحي، مجموعه‌هاي رفاهي و... را در قالب بروشور، فيلم، کاتالوگ و کتابچه در نمايشگاه جانبي اين کنفرانس در معرض ديد قرار داد.

امين افقي با اشاره به تنوع اين فرصت‌هاي سرمايه گذاري خاطر نشان کرد: برخي از فرصت‌هاي سرمايه گذاري در حوزه گردشگري منطقه آزاد انزلي عبارتند از هتل دريايي، شهر بازي و شادي، دهکده سلامت، مجموعه گردشگري ساحلي، سالن همايش و نمايشگاه، باغ پرندگان، اسکله تفريحي، توسعه گردشگري دريايي که در شرايط سرمايه گذاري درآن‌ها در اين کنفرانس معرفي شده است.

او در رابطه با محورهاي اين کنفرانس نيز بيان داشت: نخستين کنفرانس اقتصادي و مديريت گردشگري در محورهاي سرمايه گذاري و گردشگري، مديريت و بازاريابي گردشگري، اقتصادي کلان و گردشگري، گردشگري تاريخي و ميراثي، مناطق آزاد تجاري – صنعتي و گردشگري، گردشگري کلان شهر‌ها، سيستم‌هاي مالياتي و گردشگري، تور و گردشگري، توسعه پايدار و گردشگري طي ۲ روز برگزار مي‌شود.

لازم به ذکر است نخستين کنفرانس اقتصادي و مديريت گردشگري طي روزهاي ۱۴ و ۱۵ ارديبهشت ماه سالجاري در سالن اجلاس سران برگزار مي‌شود.202

شناسه خبری: 12889

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو