برگزاري همايش سرمايه‌گذاران در شيراز

لینک کوتاه: freena.ir/detail/12860
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
سرپرست فرمانداري شيراز گفت: به منظور افزايش سرمايه‌گذاري در استان فارس همايش سرمايه‌گذاران به زودي در شيراز برگزار مي‌شود.

به گزارش بنا (bena) محمد بذرافشان در بازديد از پارک علم و فناوري شيراز اظهار داشت: در سال جهاد اقتصادي که رهبر انقلاب اسلامي بر اقتصاد مردم و جامعه تأکيد دارند با همکاري مديران ارشد استان فارس و ظرفيت موجود در پارک سرمايه‌گذاري به دنبال زمينه‌سازي براي حضور فعالان توليد، صنعت و اقتصاد در شهرستان شيراز هستيم.

وي تصريح کرد: در سال جهاد اقتصادي مديران اجرايي، اقتصادي و صنعتي استان فارس بايد در مسير سياست‌هاي دولت و اراده استاندار به منظور جهش اقتصادي و زمينه‌سازي براي افزايش حضور سرمايه‌گذاران بخش خصوصي باشند.

سرپرست فرمانداري شيراز پارک سرمايه‌گذاري را بستر و زمينه مناسب توسعه اقتصادي دانست و بيان داشت: ايجاد پارک سرمايه‌گذاري باعث سرعت بخشيدن به فعاليت‌هاي اقتصادي استان فارس و شهرستان شيراز شده است.

بذرافشان يادآور شد: پروژه‌ها و طرح‌هاي زيربنايي و صنعتي که در سال گذشته با حضور رئيس جمهور در استان فارس افتتاح شد نشان‌دهنده خيزش و جهش صنعتي و اقتصادي فارس است.

اين مسئول خاطرنشان کرد: حذف بروکراسي اداري و کم‌ کردن فاصله بين سرمايه‌گذار تا هدف و نقطه مورد نظر که از سال 89 در شيراز آغاز شده که از مهم‌ترين اهداف تشکيل پارک سرمايه‌گذاري استان فارس است.

سرپرست فرمانداري شهرستان شيراز يادآور شد: پارک سرمايه‌گذاري مي‌تواند زمينه لازم براي افزايش توليدات غيرنفتي در سطح استان فارس را فراهم کند و به قطب اقتصادي جنوب کشور تبديل شود.

او در پايان سخنان خود اذعان داشت: توسعه فرهنگي زيربناي تمام توسعه‌ها است و نگاه فرهنگي به مباحث اقتصادي در زمينه تحقق فرمان‌ها و اهداف اقتصادي تأثيرگذار است.

202

شناسه خبری: 12860

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو