حمايت سازمان بنادر از سرمايه گذاران ماريناهاي تفريحي

لینک کوتاه: freena.ir/detail/12458
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مدير عامل سازمان بنادر و دريانوردي گفت: اين سازمان در راستاي توسعه گردشگري دريايي و بهره برداري از ظرفيت‌هاي بنادر کشور در اين زمينه تسهيلات بسيار مناسبي را در غالب سياست‌هاي حمايتي از سرمايه گذاران ارايه خواهد کرد.

«سيد عطاالله صدر» معاون وزير راه و ترابري و مدير عامل سازمان بنادر و دريانوردي در گفتگو با خبرنگار بنا (Bena)، ضمن بيان اين مطلب افزود: بخش قابل توجهي از ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هاي بنادر کشور در حوزه گردشگري دريايي شناسايي نشده و سازمان بنادر و دريانوردي با درک اين موضوع درسال‌ها اخير نقش به سزايي در ترغيب سرمايه گذاران به سرمايه گذاري در اين حوزه ايفا کرده است.

وي تصريح کرد: تلاش‌هاي صورت گرفته هنوز کافي نيست و همواره با اجراي سياست‌هاي حمايتي و ارايه مشوق‌ها اقدام به جلب و جذب سرمايه گذاران خواهيم کرد.

صدر گفت: احداث ماريناي تفريحي در بنادر شمالي و جنوبي با محوريت توسعه گردشگري دريايي از مهم‌ترين فرصت‌هاي سرمايه گذاري به شمار مي‌آيد که سازمان بنادر به عنوان متولي توسعه بنادر تسهيلات ويژه‌اي را به سرمايه گذاران اين حوزه ارايه خواهد کرد.

معاون وزير راه و ترابري ادامه داد: تسهيل ورود بخش خصوصي به عرصه حمل و نقل مسافر در مسير سواحل درياي خزر و راه اندازي خط مسافري چابهار از مهم‌ترين برنامه‌هاي سازمان بنادر در حوزه گردشگري دريايي به شمار مي‌آيد.
/۲۰۸

شناسه خبری: 12458

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو