افزايش سفر خانواده‌هاي روستايي در نوروز 90

لینک کوتاه: freena.ir/detail/12095
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
دبير و سخنگوي ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور گفت: اجراي طرح هدفمندي‌يارانه‌ها افزايش سفر خانواد‌ه‌هاي پرجمعيت روستايي و شهرستاني را در نوروز 90 به دنبال داشته است.

به گزارش بنا (bena)، محمدرضا پوينده با بيان اين مطلب افزود: خوشبختانه با اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها امکان سفر در ايام نوروز براي بسياري از خانواده‌هاي پرجمعيت در روستاها و شهرهاي کوچک فراهم شد.

پوينده تصريح کرد: از آنجا که هزينه‌هاي انرژي در شهرستان‌ها چندان بالا نيست، بنابراين يارانه واريز شده براي بسياري از خانواده‌هاي روستايي و شهرستاني ذخيره مي‌شود، که اين امر امکان سفرهاي نوروزي را براي آنان فراهم کرد.

وي با بيان اينکه افزايش سفر در ميان خانواده‌هاي روستايي براي نخستين بار در کشور صورت گرفت، ابراز اميدواري کرد که در تابستان نيز شاهد افزايش سفر در ميان هموطنان ساکن روستاها و شهرستان‌هاي کوچک باشيم.

سخنگوي ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور خاطرنشان کرد: اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها موجب وارد شدن سفر به سبد خانوارهاي روستايي مي‌شود.

پوينده متذکر شد: در حالي نوروز 90 شاهد افزايش حجم سفرها در کشور بوديم که پيش‌بيني مي‌شد با اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها و آزاد شدن حامل‌هاي انرژي تمايل مردم به سفر کاهش پيدا کند.

شناسه خبری: 12095

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو