حضور 15 دفتر خدمات مسافرتي تهران در ITB برلين

لینک کوتاه: freena.ir/detail/11655
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
تعداد 15 دفتر خدمات مسافرتي و گردشگري استان تهران در نمايشگاه گردشگري ITB برلين که از تاريخ 18 تا 22 اسفند برگزار مي شود شرکت خواهند کرد.

به گزارش بنا(bena) محمدابراهيم لاريجاني، مديرکل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان تهران با اعلام اين خبر افزود: دفاتر مسافرتي استان بسته‌هاي سفر به ايران را براي سال 2011 با قيمت‌هاي متنوع و مسيرهاي متعدد با سليقه‌ها و علايق وي‍ژه تهيه کرده‌اند.

وي با بيان اينکه عمده اين بسته‌هاي سفر به زبان‌هاي انگليسي، آلماني و اسپانيايي بسته شده است، تصريح کرد: دفاتر شرکت‌کننده در اين نمايشگاه به شکل تخصصي به بازاريابي سفر خواهند پرداخت.

وي متذکر شد: برپايي سفره‌خانه سنتي، سفره هفت‌سين و اجراي موسيقي سنتي نيز از برنامه‌هاي اداره کل ميراث‌فرهنگي استان تهران براي اين نمايشگاه است تا ياد و خاطره فرهنگ ايراني را براي هموطنان مقيم آلمان زنده کند.

لاريجاني با تاکيد بر لزوم معرفي فرهنگ ايران در چنين نمايشگاه‌هايي خاطرنشان کرد: علاوه بر ايرانيان مقيم خارج مردم ساير ملل نيز با فرهنگ کشورمان به ويژه سفره هفت‌سين به عنوان نماد نوروز باستان آشنا مي‌شوند.

اين مقام مسؤول در ميراث‌فرهنگي استان تهران همچنين خاطرنشان کرد: در اين نمايشگاه 2 هنرمند صنايع‌دستي نيز به طور زنده به توليد آثار منبت و خاتم خواهند پرداخت.

وي از نمايش پوشاک سنتي ايران، عرضه آثار صنايع‌دستي و نمايش تصاويري از جاذبه‌هاي طبيعي، تاريخي و فرهنگي به عنوان بخشي ديگر از برنامه پيش‌بيني شده براي غرفه ايران در ITB برلين ياد کرد.

لاريجاني متذکر شد: بازديدکنندگان از غرفه ايران با شيريني‌هاي سنتي ايراني پذيرايي خواهند شد.

چهل و پنجمين دوره نمايشگاه بين‌المللي ITB به مدت پنج روز از تاريخ 9 الي 13 مارس مصادف با هيجدهم الي بيست و دوم اسفند 1389 در محل دائمي نمايشگاه‌هاي برلين MESSE BERLIN در 26 سالن برگزار خواهد شد.

اين نمايشگاه فضايي مناسب براي شرکت‌هاي حاضر در نمايشگاه به منظور ارائه آخرين يافته‌ها و دستاوردهاي خود در زمينه توريسم و گردشگري است، همچنين افزايش شرکت‌کنندگان آسيايي در نمايشگاه ITB بسيار محسوس است و کشورهاي آسياي مرکزي نيز به معرفي جاذبه‌هاي جغرافيايي و مقاصد زيباي گردشگري خود خواهند پرداخت.

200

شناسه خبری: 11655

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو