جاذبه‌هاي استان‌ها به نمايشگاه‌هاي بين المللي راه مي‌يابند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/11262
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در اختتاميه فستيوال سفر گفت: از اين پس جاذبه‌هاي استان‌هاي مختلف هر سال حداقل به دو نمايشگاه‌هاي بين المللي راه مي‌يابند.

عليرضا عامري، با بيان اين مطلب در گفتگو با خبرنگار بنا (bena) افزود: حضور استان‌هاي مختلف در نمايشگاه‌هاي بين المللي بر اساس بازار هدف آن‌ها در جذب گردشگران است و هر استان در اين نمايشگاه‌ها به معرفي قابليت‌هاي مختلف خود از جمله آداب، رسوم، غذا، لباس، صنايع دستي فرصت‌هاي سرمايه گذاري خواهد بود.

وي با حضور ۵ استان براي نخستين مرتبه در نمايشگاه گردشگري برلين آلمان بيان داشت: با توجه به اينکه اين نمايشگاه يکي از مهم‌ترين و بزرگ‌ترين نمايشگاه‌هاي گردشگري دنيا است امسال بذاي نخستين مرتبه ۵ استان که داراي زير ساخت‌هاي آماده تري هستند به آن راه مي‌يابند.

معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري همچنين در رابطه با نمايشگاه فستيوال سفر در تهران اظهار داشت: خوشبختانه اين نمايشگاه بدون هرگونه مشکل و حاشيه‌اي امسال برگزار شد که با توجه به حضور قابل توجه غرفه داران و بازديدکنندگان به نظر مي‌آيد مورد استقبال نيز قرار گرفته است.

وي صنعت گردشگري ايران را نوپا خواند و بيان داشت: اميدواريم روزي شاهد آن باشيم که با همکاري هر دو بخش دولتي و خصوصي، گردشگري کشور ما از کشورهاي بسياري بهتر باشد.
۲۰۲

شناسه خبری: 11262

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو