معرفي جاذبه هاي گردشگري ايران در پرتيراژترين رسانه هاي اسپانيا

لینک کوتاه: freena.ir/detail/11254
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
رئيس اداره ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري تهران ، در اختتاميه فستيوال سفر از معرفي جاذبه هاي گردشگري ايران در پرتيراژترين روزنامه هاي اسپانيا در سال آينده خبر داد.

محمد ابراهيم لاريجاني، با بيان اين مطلب در گفتگو با خبرنگار بنا (bena) گفت: اين روزنامه ها هر کدام يک ميليون در اسپانيا تيراژ دارند و هرگونه اطلاع رساني در آنها مي تواند بازتاب بسيار خوبي براي کشور ما داشته باشد.

وي با اشاره به معرفي جاذبه هاي فرهنگي ايران در نمايشگاه فيتور اسپانيا افزود: در نمايشگاه فيتور اسپانيا با معرفي برخي جاذبه هاي فرهنگي مانند مراسم گلابگيري، سفرها و آداب و رسوم نوروز، زيارت امام رضا (ع) و ديدن تصاويري از جاذبه هاي فرهنگي ايران، سردبيران و اعضا تحريريه اين روزنامه ها را براي سفر به ايران ترغيب کرد که سفر آنها سال آينده در فصل گلابگيري انجام خواهد شد.

لاريجاني سفر اين هيات رسانه اي را نه فقط براي ديدن مراسم گلابگيري بلکه ساير شهرها خواند و تصريح کرد: البته سفراين هيات صرفا به کاشان و براي گلابگيري نيست بلکه به تهران، اصفهان، شيراز، مازندران و مشهد و اگر فرصتي شد به جزاير کيش و قشم نيز سفر مي کنند.

وي همچنين از حضور هنرمندان صنايع دستي کشور در 15 نمايشگاه بين المللي خبر داد و گفت: به دنبال اعلام آمادگي گروهي از ايرانيان مقيم خارج از کشور که در رابطه با صنايع دستي فعال هستند، از اين پس صنايع دستي کشور در نمايشگاه هاي مختلف از جمله ميلان ايتاليا، برلين آلمان، مالاگاي اسپانيا و ... عرضه و معرفي مي شوند.

202

شناسه خبری: 11254

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو