هفته فرهنگي ايران در ترکيه باب آشنايي دو ملت را رقم زد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/11252
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
سر کنسول سفارت ايران در ترکيه طي مراسم افتتاحيه هفته ميراث فرهنگي و گردشگري ايران در استانبول گفت: امروز در اين ميدان تاريخي کلان شهر استانبول گرد هم آمديم تا زمينه‌هاي آشنايي مردم نجيب استانبول با فرهنگ و هنر ملت ايران را فراهم سازيم.

به گزارش بنا(bena)، حيدري سر کنسول سفارت ايران در ترکيه با بيان اين مطلب گفت: تقارن اين رويداد فرهنگي با ميلاد خجسته رسول گرامي اسلام را به فال نيک گرفته و از معاون رئيس جمهور و همکارانشان، شهردار استانبول، استاندار و همکارانش به دليل پشتيباني و حمايت از اين حرکت فرهنگي تقدير و تشکر مي‌کنم.

وي اضافه کرد: همچنين زحمات استاندار استانبول و همکارانشان، وابسته فرهنگي سر کنسولگري و اصحاب رسانه دو کشور قابل قدر داني است.

حيدري تصريح کرد: ‌از خداوند متعال مسألت دارم که ابرهاي رحمت را بر سر دو کشور ايران و ترکيه بگستراند و صلح، ثبات و توسعه را براي منطقه و تمام جهان مقدر کند.

سرکنسول سفارت ايران در ترکيه خاطرنشان کرد: اميدوارم درخت تنومند رابطه ميان دو ملت از گزند بد خواهان مصون بماند و روز به روز تنومند شود.

گفتني است هفته فرهنگي ايران در ترکيه با حمايت اداره کل روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي کشور و سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شده است.

200

شناسه خبری: 11252

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو