اقتصاد گردشگري جايگزيني بي همتا براي درآمد هاي رو به پايان نفت ايران است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/11080
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
بي ترديد اقتصاد گردشگري جايگزيني بي همتا براي درآمدهاي رو به پايان نفت در جهان و ايران است و موفقيت هاي بي نظير در مراحل اخذ مجوز و پذيره نويسي نشانه خيز بلند ما براي موفقيت در اين راه است.

به گزارش بنا (bena) به نقل از روابط عمومي بانک گردشگري ، مديرعامل بانک گردشگري در مراسم افتتاحيه اين بانک با اشاره به پذيره نويسي بانک گردشگري گفت : سهام بانک گردشگري در کمتر از دو ساعت خريداري شد که ابن مدت زمان خريد سهام عرضه شده، يک شاخص مهم و نشانه اي آشکار از توان خيزش يک نهاد مالي است.

منوچهر زماني فريز هندي بر به کارگيري تمامي ظرفيت هاي ممکن براي رسيدن به حداکثر ثمربخشي و سودآوري توسط اين بانک تاکيد کرد.

مديرعامل بانک گردشگري تصريح کرد: علاوه بر حضور فعال و به موقع و تعيين کننده در عرصه اقتصاد گردشگري، به کارگيري همه معيارهاي برتر يک بانک در تمامي زمينه هاي مختلف سودآور اقتصاد ايران اسلامي مد نظر ما است.

وي ادامه داد: اين بانک با تجهيز منابع مالي از طريق جذب سپرده ها و استفاده از ساير ابزارهاي پولي و مالي و تخصيص آنها براي اعطاي تسهيلات اعتباري و سرمايه گذاري در عرصه هاي مختلف اقتصادي از طريق انجام کليه عمليات مجاز بانکي اقدام خواهد کرد.

زماني با تاکيد بر اين که بايد براي فعاليت هاي اقتصادي حساب شده از ظرفيت هاي فراوان کشور براي توليد سرمايه بهره بگيريم، گفت: ما صنعت گردشگري را جايگزيني بي همتا براي درآمدهاي رو به پايان نفت ايران مي دانيم
.
وي با بيان اين که اعتبار بانک صرفا بر مبناي سوددهي مالي سنجيده نمي شود، بر پايبندي به اصول حرفه اي در رعايت قوانين و مقررات تاکيد کرد.

مديرعامل بانک گردشگري در پايان گفت: بانک گردشگري براي داشتن گردش مالي مناسب علاوه بر اعتماد عمومي، نيازمند همراهي و اعتماد تمامي فعالان اقتصادي کشور به ويژه فعالان صنعت گردشگري است.200

شناسه خبری: 11080

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو