توسعه بازرگاني و تجارت در دستورکار منطقه ويژه يزد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/10697
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مدير جديد منطقه ويژه اقتصادي يزد گفت: توسعه تجارت و بازرگاني در غالب توسعه ترانزيت و فراهم کردن امکانات حضور شعب بانک و بيمه مهمترين استراتژي اين منطقه به شمار مي آيد.

وحيد مطيع دولت مدير منطقه ويژه اقتصادي يزد در گفتگو با خبرنگار بنا (bena)، ضمن بيان اين مطلب افزود: ظرفيت هاي بالقوه اين منطقه هنوز به طور کامل به شکوفايي نرسيده و تدوين استراتژي هايي براي توسعه همه جانبه منطقه ويژه اقتصادي يزد ضرورتي غير قابل انکار است.

وي تصريح کرد: توسعه تجارت و بازرگاني در غالب توسعه ترانزيت و فراهم کردن امکانات حضور شعب بانک و بيمه از مهمترين استراتژي هاي اين منطقه براي تبديل شدن به قطب اقتصادي مرکز کشور به شمار مي آيد.

مطيع دولت گفت: کمک به واحدهاي توليدي و حمايت از سرمايه داران به منظور توسعه صنعت وتوليد در منطقه از سياست هايي به شمار مي آيد که با هدف جلب و حذب سرمايه گذاران اجرا خواهد شد.

مدير منطقه ويژه اقتصادي يزد با اشاره به ديگر برنامه هاي توسعه اي اين منطقه ادامه داد: ايجاد معاونت امور بين الملل به منظور توسعه روابط با ساير کشورها و تقويت واحد روابط عمومي سازمان منطقه ويژه اقتصادي يزد در دستور کار قرار گرفته است.

وي تصريح کرد: توسعه زيربنايي و عمراني منطقه هم جهت با اجراي طرح هايي با هدف زيبا سازي محوطقه منطقه ويژه اقتصادي يزد رويکرد جديدي است که مسوولان اجرايي به سمت آن پيش خواهند رفت.
/208

شناسه خبری: 10697

آخرین اخبار

موانع و چالش‌های حوزه صنایع پیشرفته و دانش‌بنیان در مناطق آزاد بررسی شد
گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم
سه بانک مطرح کشور خواستار همکاری های گسترده با سازمان منطقه آزاد کیش شدند
گزارش عملکرد صادرات و واردات منطقه آزاد انزلی در 9 ماهه سال 1403

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران
لزوم كارآمدي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در جذب سرمايه‌گذاري