توليد هداياي زنده در ايران

لینک کوتاه: freena.ir/detail/1068
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
رئيس انجمن دوستي ايران و اندونزي گفت:«در مناطق شمالي ايران هداياي زنده توسط سرمايه گذاران انجمن دوستي ايران و اندونزي توليد مي شود».

سيد مجتبي عرفاني،رئيس انجمن دوستي ايران و اندونزي در گفتگو با"بنا"(bena) اعلام کرد:« به علت صنعتي شدن جوامع ، انسانها مجددا گرايش و نيازبه طبيعت را در خود احساس کرده و خواهان نگهداري از حيوانات و گياهان خاص هستند که توسط سرمايه گذاران انجمن دوستي ايران و اندونزي در شمال کشور توليد و پرورش يافته و به عنوان هديه در خارج از کشور استفاده مي شود».

وي با اشاره به تنوع اين هدايا افزود:« پرندگاني همچون باز، عقاب و حيواناتي مانند مارهاي بوآ ، ميمون و گياهان ناياب و وحشي در اين منطقه توليد و پرورش مي يابد».

عرفاني ادامه داد:« اين بازار به اسم فالکونري با معني برگشت انسان به طبيعت و همزيستي در کنار حيوانات و گياهان مدتي در کشورهاي صنعتي و پيشرفته جايگاه ويژه اي را بدست آورده و با توجه به اقليم مناسب ايران مي توان سود خوبي از صادرات در فالکونري بدست آورد».

وي با توجه به بازار اين محصول اظهار داشت:« بيشترين توليدات به صورت هداياي گران قيمت در بين افرادي خاص و عمدتا در روابط ديپلماسي به استفاده مي گردد».
204

شناسه خبری: 1068

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو