تورگردانان خارجي به مناطق آزاد ايران مي آيند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/10535
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
رئيس جامعه تورگردانان ايران از برگزاري تورهايي براي تورگردانان خارجي در مناطق آزاد ايران خبر داد.

ابراهيم پورفرج، با بيان اين مطلب در رابطه با نحوي برگزاري اين تورها گفتگو با خبرنگار بنا (bena) گفت: هر سال آژانس داران ايران براي برگزاري تورهاي ايرانگردي بسته هايي را براي تورگردانان کشورهاي مختلف و طرف همکاري با ايران تهيه مي کنند که در اين بسته ها تورهايي که برگزار مي شوند با دقت معرفي و تعريف مي شوند.

وي افزود: با توجه به اينکه تاکنون ظرفيت هاي و توانايي هاي مناطق ازاد ايران براي گردشگراين خارجي و حتي داخلي ناشناخته مانده اند، جامعه تورگردانان ايران تصميم دارد از اين پس اين مناطق را به عنوان مقاصد گردشگري به تورگردانان خارجي معرفي کند.

رئيس جامعه تورگردانان ايران همچنين در رابطه با نوع خدمات در اين مناطق گفت: در حال حاضر تقريبا امکانات و خدمات منطقه آزاد کيش به گردشگران خوب است و در ساير مناطق نيز به نسبت خوب است البته بايد بهتر شود.

وي با اشاره به گنجاندن مناطق آزاد در برنامه هاي سفر هيات هاي خارجي ادامه داد: از اين پس هر سفري براي تورگردانان خارجي داشته باشيم حتما در خاتمه آن با توجه به موقعيت مکاني برگزاري تور از مناطق ازاد نيز بازديد مي کنيم .

پورفرج گفت: همچنين در راستاي معرفي هرچه بيشتر اين مناطق ، جاذبه هاي مناطق آزاد در تمام نمايشگاه هاي خارجي در غرفه اي مستقل و زيبا به نمايش درخواهد آمد.

وي اين اقدامات را در مرحله برنامه ريزي اوليه دانست و بيان داشت: اين برنامه ها در مراحل اوليه هستند و بيشتر فعاليت هاي ما در سال 2012 اجرايي خواهد شد./202

شناسه خبری: 10535

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو