اغاز به کار ستاد نوروزي در اداره کل بنادر و دريانوردي هرمزگان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/10470
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
به گفته مدير کل بنادر و دريانوردي هرمزگان ستاد استقبال از مسافرت هاي نوروزي اداره کل بنادر و دريانوردي هرمزگان ، فعاليت خود را رسما آغاز کرد.

به گزارش بنا(bena)، به نقل از روابط عمومي اداره کل بنادر و دريانوردي هرمزگان ، علي اکبر صفايي، مدير کل بنادر و دريانوردي هرمزگان با اعلام اين خبر گفت : استان هرمزگان در ايام نوروز به دليل برخورداري از جاذبه هاي توريستي و تجاري فراوان از حجم ترددهاي دريايي قابل توجهي برخوردار است که اين اداره کل در حيطه وظايف حاکميتي خود براي اين ايام برنامه هاي آمادگي را تدارک مي بيند.

صفايي گفت : خوشبختانه با برنامه ريزي هاي وسيعي که در ساليان اخير صورت گرفته سطح ايمني مسافرتهاي دريايي بسيار افزايش يافته و بنادر مسافري از وضعيت استانداردي برخوردار شده اند.

وي در عين حال از آمادگي کامل اين اداره کل براي پذيرايي از مسافران نوروزي خبرداد و افزود : وجود اسکله هاي ايمن مسافري، تامين شناورهاي استاندارد حمل مسافر، بازرسان ايمني و تيم هاي کارشناسي و تجهيزات تجسس و نجات دريايي نقطه قوت بخش مسافرت هاي دريايي بوده و استفاده مناسب از اين توانمندي ها مي تواند در کاهش سوانح دريايي موثر واقع شود .

صفايي خاطرنشان کرد : بر همين اساس از چندي قبل عمليات بازرسي شناورهاي مسافري در سطح استان آغاز شده تا در ايام نوروز، با مشکلي روبرو نباشيم.

وي گفت : فاز نخست بندر مسافري شهيد حقاني بندرعباس ماه آينده به بهره برداري خواهد رسيد و با آغاز مجدد فعاليت اين بندر شاهد بندري استاندارد و ايمن خواهيم بود.200

شناسه خبری: 10470

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو