شعار نوروزي ستاد تسهيلات سفر اعلام شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/10386
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
" از هم اکنون براي سفرهاي هدفمند شده نوروز 90 برنامه‌ريزي کنيم" به عنوان شعار نوروزي ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور اعلام شد.

به گزارش بنا(bena) محمدرضا پوينده، قائم‌مقام ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور افزود: طرح نوروزي 90 با هدف توسعه و گسترش خدمات و امکانات براي رفاه حال مسافران و گردشگران در دستور کار ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور قرار گرفته است تا ضمن همسو بودن با سياست دولت مبني بر استفاده بهينه از ثروت و منابع کشور گردشگران بتوانند سفرهاي خود را مديريت کنند.

وي ادامه داد: از آنجا که ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور به ستاد تسهيلات گردشگري تبديل مي‌شود دامنه فعاليت‌ها و برنامه‌هاي آن نيز وسعت يافته و محدود به سفرهاي داخلي نخواهد بود.

پوينده تصريح کرد: به اين منظور تلاش مي‌شود کارگروه تورهاي ورودي و خارجي نيز در اين ستاد ديده شود تا در صورت وجود مشکلات نسبت به بررسي و طرح در جلسات تخصصي زمينه لازم براي رفع محدوديت‌هاي قانوني احتمالي فراهم شود.

اين مقام مسؤول در ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور اظهار داشت: از دغدغه‌هاي اصلي تمامي مسؤولان در ستادهاي تسهيلات سفرهاي سراسر کشور برنامه‌ريزي براي سفر مردم در طول سال به ويژه در ايام نوروز است.

پوينده گفت: از آنجا که طرح موضوع قانون هدفمندي يارانه‌ها در دولت نهم صورت پذيرفته و پيگيري براي اجراي قانون مذکور نيز در دولت دهم و با همکاري و استقبال مردم کشورمان محقق شده است، مي‌توان آن را به عنوان يک پيروزي ملي محسوب کرد که ضرورت دارد فعاليت‌هاي ستاد نيز به گونه‌اي طراحي و برنامه‌ريزي شوند تا ضمن همخواني با اين قانون پايه و اساس سفرهاي هدفمند شده را شامل شود.

وي خاطرنشان کرد: به اين منظور شعار "از هم اکنون براي سفرهاي هدفمند شده نوروز 90 برنامه‌ريزي کنيم" به عنوان شعار ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور انتخاب شده است و تا پايان ماموريت نوروزي اين ستاد مورد استفاده قرار خواهد گرفت.200

شناسه خبری: 10386

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو