بانک اطلاعات گردشگري استان تهران منتشر مي‌شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/10258
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مديرکل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان تهران از راه‌اندازي بانک جامع اطلاعات گردشگري اين استان در آينده‌اي نزديک خبر داد.

به گزارش بنا(bena) محمدابراهيم لاريجاني با اعلام اين خبر افزود: اين بانک اطلاعاتي از سوي بخش خصوصي با نظارت اداره کل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان تهران گردآوري شده است.

وي ارائه اطلاعات مناسب در رابطه با گردشگري استان تهران در حوزه‌هاي مختلف به ويژه خدمات گردشگري را از اهداف تهيه بانک اطلاعات گردشگري استان تهران دانست.

لاريجاني افزود: در اين بانک گردشگري اطلاعاتي در خصوص مراکز اقامتي اعم از هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌‌ها، مهمانپذيرها و واحدهاي پذيرايي شامل رستوران‌ها، سفره‌خانه‌ها و واحدهاي پذيرايي بين‌راهي‌ همراه با شماره تلفن ارائه شده است.

اين مقام مسؤول در اداره کل ميراث‌فرهنگي استان تهران همچنين متذکر شد: در اين کتاب اطلاعاتي در خصوص صنايع‌دستي، جاذبه‌هاي گردشگري و دفاتر خدمات سفر و گردشگري استان تهران نيز ارائه شده است.

وي با بيان اينکه هم اکنون اين کتاب زير چاپ است، خاطرنشان کرد: اين بانک اطلاعاتي کاملاً به روز است و در آن آخرين تغييرات صورت گرفته در چند سال اخير لحاظ شده است.200

شناسه خبری: 10258

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو