حضور منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اویل شو

دبیر کمیته نفت، گاز و پتروشیمی سازمان منطقه آزاد اروند از حضور این سازمان در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی «ایران اویل شو»، خبر داد.

به گزارش فرینا، قدرت اله طمیمیان با بیان اینکه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی 27 اردیبهشت ماه با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران گشایش یافت، اظهار داشت: این نمایشگاه که با حضور بیش از یک هزار و 500 شرکت داخلی و خارجی شروع به کار کرده فرصت ارزشمندی است تا بتوانیم با شرکت های مختلف نشست های تخصصی برگزار کنیم.

طمیمیان خاطر نشان کرد: دبیرخانه نفت، گاز و پتروشیمی سازمان منطقه آزاد اروند در نخستین روز از برپایی این نمایشگاه نشست های بسیار خوبی با سرمایه گذاران و شرکت های خصوصی بخش نفت جهت جذب و فعالیت در منطقه آزاد اروندترتیب داد.

وی، حضور سازمان منطقه آزاد اروند در نمایشگاه را همسو با شعار سال و توسعه اقتصادی و جذب سرمایه گذار، عنوان کرد و افزود: طی نشست با بعضی از شرکت های بخش خصوصی تفاهم شد تا با سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند و استفاده از مزایای قانونی آن در رسیدن به اهداف این کمیته گام های موثری برداشته شود.

دبیر کمیته نفت، گاز و پتروشیمی سازمان منطقه آزاد اروند؛ تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا پایان نمایشگاه منطقه آزاد اروند را بعنوان مرکز ثقل و توسعه نفت، گاز و پتروشیمی به سرمایه گذاران نفتی داخلی و خارجی، معرفی نمائیم.

گفتنی است بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران 1402 از تاریخ 27 الی 30 اردیبهشت در محل دایمی نمایشگاه های تهران در حال برگزاری است.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :