برپايي نمايشگاه بين المللي قشم در بهمن ماه

لینک کوتاه: freena.ir/detail/1105
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مدير عامل شرکت بازرگاني عمومي منطقه آزاد قشم گفت:« 90 درصد از پروژه نمايشگاه خليج فارس قشم اجرا شده و در بهمن ماه سال جاري اين نمايشگاه افتتاح مي شود».

حميد قاسمي ، مدير عامل شرکت بازرگاني عمومي منطقه آزاد قشم در گفتگو با "بنا"(bena) اظهار داشت:«پروژه نمايشگاه خليج فارس قشم با سرمايه 2 ميليارد تومان در سال گذشته اجرا و در بهمن سال جاري افتتاح و به بهره برداري مي رسد».

وي در خصوص مساحت و فضاي اختصاص يافته به اين نمايشگاه اعلام کرد:« اين نمايشگاه در فضايي به مساحت 15 هزار متر مربع احداث شده که معادل 4 هزار و دويست متر مربع فضاي سر پوشيده و 3 هزار متر مربع فضاي باز را شامل مي شود».

قاسمي درباره مشکلات اجرايي اين پروژه اذعان داشت:« گرمي هواي قشم در 6 ماهه اول سال و عدم نقدينگي از مشکلات عمده در اجراي اين طرح بود».

وي درباره انگيزه هاي برپايي اين نمايشگاه افزود:« ساخت اين نمايشگاه رونق اصناف گوناگون را در قشم به همراه دارد و با برپايي هر نمايشگاه و همايش در اين مکان شاهد ورود گردشگران بسياري خواهيم بود که متقابلا به رونق اصنافي همچون تاکسيراني، اغذيه فروشي ها، رستوران ها، مجتمع هاي تجار ي، مراکز سياحتي و تفريحي منجر مي شود».


204

شناسه خبری: 1105

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو