مشاور رییس جمهور:

خدمات‌رسانی به گردشگران در قشم مطلوب است

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری _ صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: ترافیک سنگینی در مبادی ورودی قشم وجود ندارد و خدمات‌رسانی به گردشگران در این جزیره مطلوب است.

به گزارش فرینا، حجت الله عبدالملکی با بیان این مطلب در ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، افزود: پیش‌بینی می‌شود حجم سفرهای نوروزی 1402 و حضور گردشگران در مناطق آزاد کشور رشد محسوسی داشته باشد.

عبدالملکی ادامه داد: بین 6 تا هفت میلیون نفر در تعطیلات نوروزی به مناطق آزاد کشور سفر می‌کنند و برنامه‌ریزی‌های لازم برای میزبانی از مسافران و گردشگران در این مناطق انجام شده است.

وس تصریح کرد: حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مناطق آزاد کشور فرصتی کم نظیر را برای خدمات‌رسانی هدفمند و معرفی ظرفیت‌های تجاری، فرهنگی و گردشگری این مناطق فراهم آورده است.

مشاور رییس جمهور گفت: توسعه عوامل رفاهی از جمله نظافت و زیباسازی محیط های شهری و گردشگری در میزبانی شایسته از گردشگران دارای اهمیت بالایی است و خوشبختانه از این نظر کارهای خوبی را در قشم شاهد هستیم.

عبدالملکی اظهار داشت: تیم های خدماتی نیز باید با برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات در فصول پرتردد بویژه ایام تعطیلات نوروزی تلاش کنند و شرایط رفاه گردشگران فراهم باشد.

** عملکرد منطقه آزاد قشم امید آفرین است

دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تصریح کرد: اقدامات و پیشرفت‌های صورت گرفته در مناطق آزاد بویژه منطقه آزاد قشم امیدبخش است و این فعالیت‌ها باید با توجه نیاز امروز و شرایط موجود به منظور امیدآفرینی برای مردم و گردشگران تبیین شود.

عبدالملکی افزود: حضور گردشگران فرصت مطلوبی است برای معرفی تمامی پیشرفت های اقتصادی مناطق آزاد کشور در دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی که باید از آن بهره گرفت.

وی بیان کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی صورت گرفته شاهد ترافیک سنگین در مبادی ورودی جزیره قشم نیستیم و روند ورود گردشگران به خوبی در حال اجراست.

مشاور رییس جمهور، فراهم شدن امکان پهلوگیری همزمان هشت لندینگ کرافت برای جلوگیری از معطل ماندن گردشگران در زمان ورود به جزیره و همچنین نظارت بر توزیع اقلام مورد نیاز مسافران از اقدامات بسیار مطلوبی است که امیدواریم همچنان تداوم یابد.

عبدالملکی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود پس از پایان ماه مبارک رمضان نیز شاهد حضور پرتعداد گردشگران در جزیره قشم باشیم و انتظار است ستاد خدمات اجرایی خدمات سفر قشم تا دهه نخست اردیبهشت ماه 1402 به فعالیت منسجم خود ادامه دهد.

بنابر این گزارش، جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با حضور افشار فتح الهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، عادل پیغامی عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم و روسای کمیته‌های تخصصی 17گانه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :