مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛

بستر سفر ارزان برای خانواده ها در قشم فراهم است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، از فراهم شدن بستر سفر ارزان برای خانواده ها در نوروز 1402 خبر داد.

به گزارش فرینا، افشار فتح الهی با اعلام این خبر در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با حضور حجت الله عبدالملکی مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد و عادل پیغامی، عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم افزود: قشم از مهمترین مقاصد سفرهای خانوادگی است.

فتح الهی ادامه داد: در همین راستا کمپ پارک هایی در سراسر این جزیره با امکانات لازم و استقرار غرفه های عرضه‌ مایحتاج ضروری برای پذیرایی از مهمانان نوروزی آماده می باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: جزیره قشم در طول سال بویژه تعطیلات نوروزی افتخار میزبانی از قشرهای مختلف مسافران و گردشگران داخلی و خارجی را دارد که متناسب با نیاز و سلیقه آنان امکان اقامتی تدارک دیده شده است.

فتح الهی بیان کرد: به منظور کاهش میانگین زمان ورود و خروج خودرویی گردشگران به این جزیره، لایروبی اسکله های پل و لافت با 60 میلیارد تومان اعتبار انجام شده و هم اینک 8 شناور لندینگ کرافت می توانند به طور همزمان پهلوگیری داشته باشند که این تعداد در سال گذشته تنها 2 لندینگ کرافت بود.

وی گفت: 2 دستگاه نانوایی سیار و 2 پمپ بنزین سیار نیز برای افزایش توان خدمات رسانی و تامین نیاز گردشگران در نقاط هدف جزیره فعالیت دارند.

بنابر این گزارش، ستاد اجرایی خدمات سفر قشم متشکل از 17 کمیته تخصصی به منظور رقم زدن نوروزی شاد و خاطره انگیز برای مهمانان جزیره در حال فعالیت است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو