«عبدالملکی» در بازدید از پارک زیست‌فناوری خلیج‌فارس قشم مطرح کرد؛

ضرورت تسهیل اخذ مجوز و توسعه صادرات دانش‌بنیان‌ها در مناطق آزاد

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در بازدید از دو شرکت فناور واقع در پارک زیست‌فناوری خلیج‌فارس قشم بر ضرورت تسهیل فرآیند اخذ مجوزها و توسعه صادرات واحدهای فناور و دانش‌بنیان در مناطق آزاد تأکید کرد.

به گزارش فرینا، حجت‌الله عبدالملکی در این بازدید که همراه افشار فتح الهی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفت؛ با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شرکت عمل‌آوری شهاب نقره‌ای قشم و شرکت تبسم ساحل قشم آشنا شد.

عبدالملکی ضمن استقبال از استقرار و فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در مناطق آزاد با رویکرد توسعه صادرات خدمات و محصولات، اظهار داشت: تسهیل صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان و عرضه محصولات تولیدشده توسط این شرکت‌ها به بازارهای هدف خارجی به کسب درآمد ارزی و بهبود وضعیت اقتصادی مناطق آزاد کمک می‌کند.

بر اساس این گزارش، حجت‌الله عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور به همراه دکتر افشار فتح الهی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید از پارک زیست‌فناوری خلیج‌فارس قشم از محل شرکت عمل‌آوری شهاب نقره‌ای قشم، تولیدکننده و بسته‌بندی انواع فرآورده‌های شیلاتی و شرکت تبسم ساحل قشم، تکثیر و پرورش ماهی‌های زینتی آب‌شور دیدن کرد.

گفتنی است دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور در سفری یک‌روزه به جزیره قشم پس از بازدید از ظرفیت‌های گردشگری و اقتصادی جزیره در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز و انرژی‌های تجدیدپذیر مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که از تاریخ سوم تا پنجم بهمن‌ماه در جزیره قشم برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :